mandag den 7. november 2011

ELEVPLADS!!

ENDELIG!!

Fra december er jeg elev i Matas! (Til jer der ikke ved det, så har jeg ventet på en elevplads siden juni) Det har været en dejlig dag, vandt også en puder fra Estee Lauder, men højdepunktet på dagen er nu alligevel at jeg ved hvordan de næste to år skal forløbe nu (: (Yay..!)

Hvis du sidder bag skærmen og tænker "bare jeg også snart får en lærerplads, jeg gider snart ikke vente længere" så har jeg bare at sige "BLIV VED! DET SKAL NOK KOMME! DU MÅ IKKE GIVE OP, LYKKEN VENDER NÅR DU MINDST VENTER DET!!! SØG, SØG, SØG, SØØØG".

Det er rigtig svært at blive ved med at holde motivationen oppe, men det er vigtigt at man ikke giver op, for så ender man i et bundløst hul og så bliver det kun hårdere at finde lys for enden .. Men jeg ønsker jer alt muligt held og lykke, jer som kæmper for en plads og jeg tror på at det nok skal komme :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar