mandag den 28. maj 2012

Strand, gril og eventyr

og solforbrænding - så ved man at det er sommer!
Jeg faldt i søvn på stranden med armene bag om hovedet og hvad tror i det resulterede i - jeg er blevet forbrændt omkring armhulen! Kunne slet ikke få armene ned igen, jo! Men efter en dejlig dag i Kolding, hvor jeg både fik årets første dukkert og forbrænding, så en masse sjove ting, som f.eks. Spidermobilen, tog jeg til Middelfart og sås med en ven. Han viste mig det her fantastiske sted! Der var massere af flagermus, (kan ikke huske om jeg har nævnt det før, men de er for mig et symbol på min far) så det var fantastisk at blive påmindet om det igen.. Vi kørte rundt i timevis og kiggede ud over vandet i forskellige byer og det var smadder flot. Jeg kørte hjem kl. 02.40 efter at jeg var så træt at jeg blev ved med at se gadelysene gøre mærkelige ting, vejskiltene danse og små animations figurer der fløj rundt på dem! Min kæreste var hjemme to min. efter mig. Det sidste jeg kan huske, var at han lavede mad i ovnen, da jeg lagde mig til at sove, men hertil morgen vågnede jeg af varmen! Han havde glemt at slukke oven, så den stod på 250 grader og har gjort det fra 03.15-09.45! Føler mig virkelig heldig over at der ikke er sket noget!

Hvad har i lavet i jeres pinse? (:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar