lørdag den 26. maj 2012

selvbruner UHELD!




Jeg nævnte i sidste indlæg, at jeg endte dagen med ÉN mørk hånd, efter at skulle demonstrere Diors selvbruner for en kunde og ikke kunne nå at få vasket hænder. Selvom jeg er lidt flov, så synes jeg alligevel at i skal se forskellen:

Kan i se at hånden med uret på, er en tand mørkere end den anden? Det er lidt svært at fange på mit webcam, men håber at i kan se en lille forskel alligevel (:

Det er denne lækre sag der blev brugt, som er en olie på spray, der både kan bruges i ansigtet og på krop. Den er super let at bruge og absorberes hurtigt! Jeg elsker at den kan bruges på både krop og ansigt, men selvom det er dejligt at have det hele samlet i en flaske, så foretrækker jeg nu alligevel at have det i creme eller geleform, så jeg kan arbejde det ind i huden og rigtig forkæle mig selv og bruge tid på det (: Men derudover er den ligesom de andre fra Dior, med en duft af blomster og evnen til at regulere ens ph-værdi, så man ikke bliver gul! Så er den rigtig drøj og billig, taget i betragtning af hvad den kan! (: Kan helt klart anbefales og er god til dem der ikke synes at de har tid til at nusse med en selvbruner, men gerne bare vil ha et flot resultat og ha det gjort HURTIGT! Så er dette en klar vinder (;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar