lørdag den 26. maj 2012

DIOR Selvbruner

- Kan klart anbefales!


Jeg er altid bange for at dumme mig med selvbrunere og har ikke den helt store erfaring, men efter at have prøvet Diors, så føler jeg, at jeg er i trygge hænder!
Dior har brugt en blomst i deres, så den ikke dufter så slemt af selvbruner og så går den samtidigt ind og regulerer ens ph-værdi, så man ikke bliver gul. SAY WHAAAAT! - Hvor fantastisk er det ikke!

Men eftersom at jeg er lidt af en kylling, så turde jeg kun på benene første gang og kun på det ene, så jeg kunne sammenligne mine ben, med hensyn til farven.

Jeg håber at i kan se hvilket ben der er farvet. Generelt er mine ben underligt nok, det bruneste på min krop, men jeg synes at farven er rigtig fin og naturlig og god som start, til nu hvor vi så småt begynder at vise mere hud og helst ikke vil blinde nogen med vinterbleg hud! Hvis man ønsker en dybere farve, så kan man give det et ekstra lag, men altid husk at skrubbe din hud inden selvbruner så den ligger sig pænt og holder længere og så brug et tyndt lag fugtigheds creme hvis du er tør, så farven ikke ligger sig i plamager. Derudover, så husk at vask hænder bagefter! Taler af erfaring! Sidder lige nu med ÉN brun hånd fordi jeg skulle demonstrere en selvbruner for en kunde og eftersom at vi havde travlt, så fik jeg ikke tid til at få vasket det af igen! Men spørg endelig hvis i har spørgsmål! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar