lørdag den 26. maj 2012

WEEKEND!

Sikke en start på weekenden! Godt at man ikke er typen der kommer for sent på arbejde fredag morgen og misser et vigtig morgenmøde fordi man kører til hele vejen til Odense for at blive allergitestet og bruger 20 min. På at lede efter en P-plads ved OUH, undskylde forsinkelsen og finder ud af, at man slet ikke er sent på den, MEN EN MÅNEDE FOR TIDLIG! Det havde nemlig været uheldigt!


Lørdag startede dejligt med masser af kunder, glade mennesker og masser af sol! Som jeg self. troede at jeg skulle nyde hjemme i mit stuevindue, hvor jeg plejer at kunne sole mig foran åbent vindue. Men i dag var det anderledes! Da jeg kom hen til vinduet kunne jeg høre noget sige "duk, duk.. DUK!" Jeg hev gardinet fra og til min rædsel var der bier over det hele! Vi har fået MURERBIER! - der har rede lige under vores stuevindue! (er hvepse og bier det samme?) Eftersom det ikke kunne blive til sol i vinduet, fik jeg lokket min kæreste ud på en dejlig gåtur og senere fortsatte jeg den i Skærbæk med en veninde, hvor den stod på hyggelig spisning på havnen, gåtur på stranden samt yderlige 10 km. og melodi grandprix!  Billedet er fra sommerlige Skærbæk (:


Hvem stemte i på? Når Danmark nu ikke vandt, så synes jeg at det var godt at Sverige gjorde! :D 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar