lørdag den 3. december 2011

blame it on the alcohol

Tømmermænd - Slet ikke slemme taget i betragtning af, hvor meget jeg drak i går. Sidst på aftenen flygtede champagnepigerne, der gik rundt med velkomstdrinks, fra mig, så det kan godt være at jeg har været lidt grådig når de har været forbi (ups..). Men det var skide sjovt! Dans, fest og farver og så var det bare SÅ godt, at komme lidt ud! Har været på Cafe razz og spise lækker pasta, hentet bil og fået snakket ud med veninde, som jeg var så bange for at miste. Det var heldigvis en misforståelse og alt er fint nu (dumme alkohol!). Imorgen står på arbejde, så i aften er jeg alene med et kilo slik, som jeg ved en "fejl" kom til at blande i går og så har jeg overtalt kæresten til at downloade tømmermænd i vegas 2 til mig (YAY !), så jeg kan slappe af og nyde mig eget selvskab i aften.

Takket være for meget alkohol i går, har jeg heldigvis haft masser af tid til at forkæle mig selv og min ynkelighed med ansigtsmasker og hårkure i dag (Dejligt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar