lørdag den 3. december 2011

Fridage

- Hvor har jeg savnet jer!!
Havde fri i går og det skulle udnyttes til fulde, så jeg kunne få gjort nogle ting jeg har ville længe!

  • Personalemøde kl. 08.30-09.30
  • Læge fra kl. 09.30-10.00
  • Vinterdæk på kl. 10.00-11.00
  • Veninde fra. 11.00-?
  • Indkøb i Kolding
  • Middag med familie i Haderslev kl. 13.00
  • Være taxa fra Haderslev til Middelfart 15.30. 
  • Hjem og snakke med kæresten 
  • Købe billet til Jingleball ( Michael Rune & Nadia Gattas, Wafande, USO, Kato & Clemens, Ankerstjerne, Burhan G og Jasmin optrådte)
  • Fulde
Det var en kanon dag! Dejligt at der sker lidt, men der kan også ske for meget. Kunne ikke nå hele mødet og havde kun 7 minutter hos lægen før jeg blev nød til at køre igen. Mødte også en homoseksuel om aftenen, som ikke ville lade mig være. Jeg bryder mig ikke om at afvise, men hun var bare en rigtig klisterbob, så kunne ikke komme af med hende!! Og hun havde altså også en kæreste, så forstår ikke at hun var så interesseret! Og så var jeg ved at få en på hovedet fordi jeg forsvarede en ven, så endte med at tage hjem rigtig ked af det og uvenner med min veninde ): Måtte hente mine ting og tage hjem til min kæreste, kunne simpelthen ikke sove hos hende når jeg var så ked af det og jeg vidste at hun ikke ville ha noget med mig at gøre. Efter al postyret med slagsmål havde jeg brug for et sted hvor jeg følte mig tryg, så nøej hvor var det bare dejligt at komme hjem til en kæreste, der var der til at holde om mig. Indtil jeg blev belastende og ikke kunne stoppe med at tude fordi jeg var så fuld (synes ellers ikke at jeg var SÅ fuld!) . Men ynkelig - DET VAR JEG!
Han var så sød at lave en bøtte popcorn til mig i nat. Kan ikke huske at jeg har spist af den, men vågnede op med armene om bøtten, som om at jeg har ligget og puttet med den hele natten. Det er faktisk lidt sjovt når man tænker over det :D

hvordan har jeres fredag været ? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar