torsdag den 14. juli 2011

Bogstaveligtalt ramt af ulykke. HVOR ER MIT KØREKORT?!

har du prøvet at medvirke i en bilulykke? Jeg har tit overvejet om det ikke næsten er noget alle når at prøve eller være vidne til og jeg havde "sjovt" nok også lige tænkt tanken, før jeg selv blev ramt af en anden bil.

Min bil ser sådan ud lige nu:




Det hele var rigtig forvirrende på daværende tidspunkt, men det blev værre - SOM ALTID!

Politiet skulle bruge nogle oplysninger og se mit kørekort. Tidligere på ugen havde jeg været på stranden med en veninde og vi havde sat og sammenlignet vores kørekort, hvorefter at jeg havde lagt dem i vores punge igen. Men da jeg stikker politimanden mit kørekort, ser jeg pludseligt at det ikke er mit - det er min venindes!! TYPISK!! Så måtte jeg jo stå og forklare politimanden hvorfor jeg havde givet ham et kørekort hvor der stod Charlotte på, når jeg lige havde fortalt ham, at jeg hedder Gitte!

Heldigvis trak han på smilebåndende. Det var dog kun indtil jeg spurgte om jeg skulle køre hen og hente mit kørekort hos min veninde (som bor i en anden by) - havde ikke lige overvejet at jeg hverken må køre uden kørekort, i min skadet bil eller under afhøring. Derefter så han bare på mig som om at jeg havde slået hovedet .. det var øv..  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar