torsdag den 14. juli 2011

dumme doggybag !!

Vejret var skønt da vi i søndags skulle fejre min brors fødselsdag. Efter lang tids søgen, havde jeg fundet en cardigan til ham. Det blev flere penge end hvad jeg lige havde forudset, men hellere gi lidt ekstra for noget han bliver glad for, end holde budgettet og give noget der ikke bliver påskønnet.  Det blev denne her:




Efter en skøn dag med hjemmebag og lækker aftensmad tog vi hjem. Jeg roder i min taske efter mine bilnøgler, imens min kæreste går og ryger med den ene hånd og svinger med hans doggybag i den anden. Jeg starter bilen op, imens han ryger færdigt, men vi når ikke at køre langt ned af vejen før to fyre pifter og råber efter os. Jeg ignorere det, men efter at være 100 meter forbi dem, pifter og råber de stadig! Jeg gav dem til min egen overraskelse fingeren (det gør jeg ellers aldrig!!). De overskred min grænse, synes det var respektløst at pifte efter os, når jeg var sammen med min kæreste..

Igennem hele Odense city fik jeg øjenkontakt med folk. De både smilte og vinkede. Jeg er ikke fra byen, så det var underligt, men nød venligheden der åbenbart lå til byen (:

Men endnu en ung fyr, som sad i en modkørende bil, smilte stort og vinkede til mig idet jeg kørte forbi ham. Det var underligt, han havde sin kæreste lige ved siden af!! Pludselig siger min kæreste "oh, fuck. Jeg ved godt hvad det er nu skat.. håber ikke at du nåede at føle dig for populær, for vi havde nok ikke fået samme opmærksomhed, hvis ikke det var fordi at jeg havde glemt doggybaggen på taget" NOO!!



.. Har i set en bil, lignende denne køre rundt inde i Odense med en doggybag på taget i søndags, så beklager jeg meget at jeg har ignoreret jeres vink, råb, arm fakler m.m!! Hvis det er nogen trøst, så endte jeg med at føle mig meget lille og flov de resterende 40 km. hjem :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar