onsdag den 7. marts 2012

bikiniklar

Jeg er ikke - er du?

Motivationen er fuldstændig væk i år. Jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen til at få strammet kroppen op, faktisk får jeg ukontrolleret ædeflip, hver gang jeg overhovedet overvejer det! Men jeg har de seneste dage fundet nogle inspirerende billeder og noget godt trænings musik, som jeg muligvis deler med jer senere (: Derudover har jeg fundet en træningsplan på, hvordan man kan bliver bikiniklar på 12 uger, så en smule motiverende var det alligevel at se, at man stadig kan nå det :D  Og ellers har jeg en plan B. men den vil jeg ikke røbe endnu ;)


Dette billede synes jeg er smadder fedt og inspirerende! Havde jeg mulighed for det, så skulle det hænge foran hovedet på mig hver gang jeg træner!! Men giv gerne lyd fra jer, hvis i har nogle motivations tip, tak :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar