fredag den 9. marts 2012

Workout




Det er ikke mange dage siden at jeg skrev, at motivationen var væk, men jeg har været så motiveret i dag, at jeg valgte at hoppe videre til niveau 2. selvom jeg først startede på niveau 1 i forgårs. Det var overstået på ingen tid og kan stærkt anbefales. Jeg så dog forkert ved øvelse 5. så jeg endte med at lave mavebøjninger i 4 minutter, så det bliver spændende at se, hvor glade mine mavemuskler er imorgen (: Men det er fint nok, det er jo altid rart når man rigtig kan mærke, at man har lavet noget :D

Derudover fandt jeg også denne video, som er super fed! Så kan man sgu da ikke undgå at blive i godt humør og få pulsen op! Det er bare lidt svært at give den hele armen, når man bor på 1. sal og ikke vil genere underboerne ved at hoppe rund.


Kommer i på nogle smarte tips til hvordan man kan give den hele armen på 1.sal uden at genere underboerne, så skriv endelig!! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar