onsdag den 7. marts 2012

Tattoos

Har i nogen? Jeg synes det er smadder ærgerligt, at det er blevet mere specielt ikke at have nogen, end at have en. I dag er det som om, at alle har en og har de ikke en grund til at få en, så finder de en grund, så de kan få en tatovering, bare for at have en. Det er i hvert fald mit indtryk. Jeg synes tatoveringer kan være rigtig smukke, men omvendt så er jeg også bygget sådan sammen, at jeg tænker rigtig meget over fremtiden.
Jeg synes det er fedt at leve i nuet, men jeg skal ikke ha tatoveringer op af armene når jeg engang selv skal sidde og vejlede mine (fremtids) børn om hvad der er rigtig og forkert! "Mor må godt, men i må aldrig!" det går sgu ikke.. Har i det også sådan eller er det kun mig? :D Jeg vil have noget småt og personligt og hvis den kunne placeres et sted hvor det kun var mig der kunne se den og hvor den ville forblive evig pæn, så ville det være PERFEKT!







Jeg synes bl.a. at disse er inspirerende. Synes det er smukt med budskaber og alle disse kunne have betydning for mig, så skulle de bare gøres mere personlige, selvfølgelig. Hvad kunne i tænke jer, hvis i ikke allerede har? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar