søndag den 30. oktober 2011

Farvel, job..

Hej, NYE JOB!

I dag var sidste dag på caféen. Det bliver underligt ikke at hilse på stamgæsterne mere, tage imod bestillinger, lave sjov med kollegaerne og spise lune pandekager med softice, i smug ):

Men jeg glæder mig nu alligevel til at prøve noget nyt. Jeg glæder mig SÅ meget til at få Matas-skiltet på! På mit skilt kommer der godt nok til at stå "ny i job" eller lign. hvilket er knap så cool, men det er ligemeget! (lige for nu i hvert fald..) Når jeg får det skilt på, så betyder det at jeg er en del af teamet (næsten) :D YAY !! i hvert fald i mit hovede og i en måned, MINDST! (forhåbentligt)

Og så håber jeg at jeg kan smide mit "Generte-jeg" lidt på hylden, så det ikke bliver en hindring for mig og så håber jeg inderligt at de vil beholde mig som elev! Kryds fingre for mig! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar