fredag den 14. oktober 2011

Når alting går galt

Efter at have tabt en pose sukker ud over hele køkkengulvet og tabt tællingen flere gange under dosering, så viste det sig sørme også at jeg ikke havde nok mel til mine boller! Jeg styrter ned i kiosken, render hysterisk rundt i 5 min. hvorefter jeg bliver nød til at spørge efter melet (som selvfølgelig er lige foran mig, idet jeg spørg og som jeg har gået forbi flere gange i min søgen). Styrter hjem igen i håb at kunne nå at bage boller inden kæresten vågner, hvilket heldigvis lykkedes. Her er resultatet. De blev rigtig lækre og luftige og kan klart anbefales. Opskriften kan findes her. MUMS!

 
I går var morgenen ret hektisk, men så troede jeg heller ikke det kunne blive værre. Jeg skulle hente min veninde på banegården, derefter gik der kun et kvarter før jeg måtte skrive til min kæreste: "Skaat? du ved godt at jeg altid har sagt at der sker noget uventet når jeg er sammen med fie? Denne gang gik det ud over min bil ):" I et forsøg på at lave en parkering et meget smalt sted, fik jeg skrabet hele højre side af bilen mod en betonstolpe! Måtte derefter også (meget flov!) skrive til min mor "Hej Mutti. Du ved godt at folk altid siger at vi ligner hinanden mere og mere? Nu kan jeg godt se hvad de mener (Hvor har du købt dit lak til bilen henne?)" derefter gik der kun 30 sek. før jeg bliver ringet op og får hvad-har-du-nu-lavet-kommentaren kastet i hovedet! Derefter kunne det heldigvis ikke rigtig blive værre.

Vi tog på Asia i middelfart, hvilket heldigvis var vellykket. Hvis man ser bort fra at hende bag disken engang har sparket mig i ryggen og truet mig i byen og at jeg kom af med 164 kr. for en mellem sodavand og for at have spist en lille skefuld ris, 3 små indbagte kylling, 2 indbagte krabber og en blæksprutte ring og noget frugt der tydeligvis havde lagt der rigtig længe s: Adrr.. Burde også snart ha lært at jeg bare burde bestille en chinabox og så stoppe der eftersom jeg bliver mæt af mindre..

Inden hjemturen måtte jeg køre forbi McD, for at hente mad med hjem til kærestemanden. (JEG HADER AT SNAKKE I SAMTALEANLÆG!) Det gik rigtig længe før at der kom en stemme frem og da jeg havde afgivet min ordre og han ikke havde stillet nogen spørgsmål, råber Fie pinligt igennem bilen "Ved du hvilken sodavand vi vil ha til menuen eller hvad?!" Der bliver helt tavst i et øjeblik, men så siger han "vil i ikke bare ha cola eller hvad?". "Suk.. jooe..". I næste vindue får vi en regning på 126 kr. Hvordan helved kan det være så dyrt for en menu og 2 cheeseburgere?! han læser vores bestilling højt, jeg betaler, ber om bonen og kører videre. I næste vindue må jeg bede om at få penge tilbage. Han har slået ind for 2 cheeseburgere menuer og jeg skulle bare ha to alm. cheeseburgere. . Vi formår at gøre hele personalet snotforvirret. Først kommer en pige og siger at de er kommet til at lave en mellem cola, men at hun gerne vil ændre det. Hun siger det som om, at hun gør os en tjeneste, hvilet gør mig en smule sur, da jeg jo for helved har betalt for en stor!. Så gir hun mig heldigvis en stor cola, derefter kommer en anden fyr med resten af bestillingen og slutter af med "og i har ikke fået jeres cola vel" imens han rækker en mellem cola ud af vinduet. Jeg tænker jo, men hører samtidigt mig selv sige "nej, tusind tak skal du ha, ha en god aften" og så trykker jeg speederen i bund! Men en gratis cola? det er vel fair nok når man tænker på at de var ved at snyde mig for 44 kr. og ikke i starten ville indse fejlen og da jeg kommer hjem, ser jeg at de alligevel har fucked bestilling op! Men pyt skidt. Det er jo bare endnu en aften at fortælle om (: Havde i også en dag fuld  af akavet episoder? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar