mandag den 17. oktober 2011

Så er det ferie!

ENDELIG! Nu har jeg ikke rigtig haft andet end ferie det seneste stykke tid, så man kan måske undre sig over at jeg glæder mig over at have mere, men det er ikke så meget det at jeg har ferie, men det at alle andre OGSÅ har!! YAY !!

Det var en dejlig start på ferien i dag!

Først ned i byen i Fredericia, hvor jeg blev skrevet op til et par Nike Free sko i sportsmaster, men hvor de dog sagde, at der sandsynligvis ville gå lang tid før de fik nogen hjem.. ØV!

Så til Middelfart og kigge i Matas, hvor jeg møder chefen. Hun sagde at hun havde ændret i vagtplanen og spurgte om jeg havde fået den nye. Det var dog først henne i Januar, hvilket jeg undre mig lidt over, for jeg er jo kun lovet November som juleassistance, men så kunne det godt tyde på, at der også venter mig en elevplads!! :D YAY !

Så det var dejligt og så troede man ikke at det kunne blive bedre!

Men det kunne det! Da jeg kom ud af Matas, så ringede telefonen og så er det fra Sportsmaster, som har mine sko hjemme på fredag! YES! Det er bare det sidste  jeg har manglet, for at blive klar til Matas! (:

Så hjemmebag med veninde
Lækre pølsehorn, boller og chokoladeboller (: Har smidt opskriften ind på et tidligere indlæg :)

Håber jeres dag havde lige så mange dejlige overraskelser! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar