lørdag den 8. oktober 2011

Jul - alt for snart!

Nu er der ikke lang tid til jul, men jeg havde alligevel ikke overvejet at skrive ønskeliste, før jeg så en debat på woman om det. Jeg synes stadig at der er så lang tid til, at det er for tidligt at skrive ønskeliste, men hvis jeg skulle skrive den i dag, så vil den lyde således:
  • Håndklæder (ved godt at det er kedeligt, men det begynder sgu at være lidt kikset at vi ikke har to ens! Derudover vil jeg gerne have et sted jeg kan opbevare dem - Det har jeg nemlig heller ikke)
  • Sengebetræk - Har manglet det siden maj, men min mor har insisteret på at jeg ikke må købe det - før efter jul (gad vide hvad jeg får i julegave? hm..)
  • Vinduesrens. Egenligt er der nok meget andet jeg hellere vil ha, men omvendt, så er det også bare en af de ting jeg ikke gider at bruge penge på! 
  • En boremaskine der vil bore igennem beton! i har måske læst et andet oplæg "hul i det!", det forklarer det måske lidt ..
  • Havregryn (Jeg mangler det og jeg mangler det meget lige nu!)
  • Toiletpapir (Føles ulækkert at skrive på sin ønskeliste, men omvendt er det vel også en af de ting man bare IKKE vil være foruden!) 
  • Popcorn - fordi man aldrig kan få nok !
  • Ny opvaskemaskine (Vores minder mig om ham den lille 15årige, der tidligere arbejdede i købmandsgården. Den står bare og blinker til mig i stedet for at gøre sit job! )
  •  Æble-dimmer-dims. En af de der smarte æble-delere (hedder det egentlig det? Synes de er geniale, men for dyre)
  • Iphone løbe-dimmer. Sådan en smart en man klistrer på armen (: (til hvis man nu engang kom til at løbe) (:
  • Nike free sko. Hvorfor har de ikke nogle sorte tilbage i min størrelse nogen steder? og hvorfor er de så dyre, når jeg så gerne vil ha et par! Er det mon muligt at få sin alder i rabat?
  • Viljestyrke (kunne jeg virkelig godt tænke mig!) hvor køber man forresten sådan noget henne? og kan det fås i lilla?
  • Et spil kort. Kan simpelthen ikke få mig selv til at give 10 kr. for et spil kort! har de ikke engang kostet 3 kr?
  • Camilla Framnes' bog: hvis jeg kan, kan du også
  • En kæreste der gør som jeg siger (har i sådan en? og i så fald, er der så nogen der kan sende en guide til mig?)
Har i overvejet ønskeliste eller måske allerede købt julegaver? jeg bliver ærlig talt lidt stresset af folk der allerede har købt, men man burde også bare snart ha lært, at der er faktisk ikke tid til det i november og december! STRESS!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar