mandag den 26. september 2011

En kedelig mandag

Kender i de dage, hvor der er en masse man skal og burde, men det er ikke ret fristende og så vil man hellere lave overspringshandlinger? Sådan en dag har jeg haft !

Ting jeg skulle ha gjort:
  • Støve af og rydde op
  • Støvsuge
  • Vaske tøj
  • Gå ned med skraldet  
  • Tage i Bilka og købe knagerække
  • Sat nykøbte knagerække op!
  • Ha været i bad
  • Ha lavet maveøvelser
  • Ha malet et billede til stuen
Ting jeg fik gjort:
  • Sat opvaskemaskine i gang
  • lagt på sofaen
  • Snakket i telefon i en 1,5 time
  • lavet 5 soduko'er på telefonen
Ting jeg burde gøre nu
  • Tømme opvaskemaskinen
  • Lave endnu en sudoko
  • Resten på listen "jeg skulle ha gjort"
Ting jeg skal imorgen
  • Alt det jeg ikke fik gjort i dag!!  (ØV!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar