mandag den 12. september 2011

Tømmermænd

Som i måske kan regne ud fra overskriften, så har jeg det ikke skide godt i dag. Var til branchefest på Foam i vejle i går, men det endte heldigvis med at være alle tømmermændene værd!! Har hverken stemme, ro i kroppen eller følelser i mine fødder i dag - men det er okay, for det var SÅ godt i går!! Og så er jeg alligevel lidt glad for at jeg ikke går i skole lige nu, så jeg kan bruge denne mandag på at pleje mine tømmermænd..

Det her havde jeg på i går (dog med hovede).

Men det gik vildt for sig i går. Vi fik et helt bord fyldt med flasker, menneskerne var så fede og festglade, musikken var i top og vi fik danset en masse og med en masse!! Det var den bedste aften jeg har haft længe!! dejligtdejligdejligt <3 (: har virkelig trængt til at være social og komme ud og danse og slippe hæmningerne for en aften. Kender i det? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar