torsdag den 15. september 2011

Valget

Er jeg den eneste der synes at alt det med politik og partier er lidt af en jungle ?

Jeg gad virkelig godt at have styr på det, men det er som om at min hjerne altid har slået fra, når nogen begyndte at snakke om det - ALTID!! Så nu sidder jeg her i en alder af 19 år og har gemt mig for stemmeboksen hele dagen, fordi jeg ikke ved hvad der er jeg skulle stemme på, hvis jeg valgte at stemme. Jeg har den seneste uge undgået alle jeg synes lignede nogen der kunne finde på at spørge mig om hvad jeg ville stemme på! 

Men her er der et link, så man kan sammenlige hvad de forskellige partier mener om 40 forskellige emner :) Jeg har ikke kigget så meget på det endnu, men kan det bare gøre mig en smuuule klogere på det hele - Så ville jeg blive glad (: bare lidt ærgerligt at jeg ikke har fundet det før nu ):

Her er det: http://www.ft.dk/Demokrati/Partier/partiernesPolitik/detMenerPartierneOm.aspx

Og god fornøjelse d;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar