søndag den 18. september 2011

IKEA

Imorgen skal jeg i IKEA med en veninde, glæder mig super meget, men så skrev hun lige til mig at hun håbede at vi kunne finde rundt derovre - og så slog det mig - jeg har ikke været i IKEA én eneste gang, uden at jeg har endt med at rende forvirret rundt for at finde udgangen!

Min mor og jeg var derovre i forrige uge, fulgte bare pilene rundt og farede alligevel vild! Så rendte vi panisk rundt for at finde udgangen, spurgte om vej to gange og overvejede til sidst om vi skulle ringe efter en redningshelikopter eller til politiet for at melde os selv savnede..

Så hvad er tricket? Hvordan finder man rundt, er der nogen der kan fortælle mig det?
- Med nærmere eftertanke, så synes jeg egentlig også altid, at det er de samme man ser derovre (gad vide om de heller ikke har kunne finde ud endnu?)

Hvis i ved det, så må i meget gerne dele hemmeligheden, vil så nødig være nød til at slæbe rundt på min TomTom imorgen, eller lave en sti bag mig af brødkrummer i håb om i det mindste at kunne finde tilbage til indgangen..

Tak på forhånd (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar