lørdag den 10. september 2011

Yoga

Gæt hvad jeg lavede i går!


Jep, that's right, jeg lavede faktisk yoga (håber det var dét i også gættede på?)
Det var faktisk smadder fedt. Downloadede et app på min telefon der hed yoga trainer lite og som i måske kan se, så er øvelserne lige til at overkomme. Det var super rart at "gennemføre", blev helt stolt af mig selv!

Desværre kom jeg til at snyde lidt, spolede lige lidt frem for at se hvilke andre øvelser jeg har i vente. Og det var godt nok alt andet end motiverende!!


Glæder mig ikke til jeg skal stå på et ben med det andet ben i 90 grader og ligge med overkroppen langs øverste ben. Har også altid haft en frygt for at smide benet bag hovedet(den øvelse er der heldigvis ikke!!). Jeg kan faktisk godt, men jeg er så skide angst for at det en dag skal sidde fast!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar