fredag den 9. september 2011

Push-up

Nej nej nej NEJ!!
Har altid følt at det var "snyd" at gå med push-up bh. Og hvad sker der så - så giver min mor mig fandme en, som jeg jo kun kan være bekendt at prøve.. Og det værste er - JEG ELSKER DEN! (#%@!!)


Jeg har aldrig brudt mig om push-up, extensions eller overdreven make-up, som f.eks. bruncreme. Jeg er vokset lidt med alderen og kan godt forstå at nogen bruger det til at få bedre selvværd, jeg ville personligt bare selv være flov over at se ud på den ene måde i de fleste af ugens dage og så den ene dag, hvor jeg er mig selv uden al "tilbehøret", så er jeg ikke til at kende fordi hverken mit hår, hud eller krop ser ud som den plejer.

Heldigvis er de fleste begyndt at gå mere op i kvalitet og jeg synes det er sjældnere og sjældnere at man ser nogen med overdrevne bryster, extensions der ikke passer til en og piger med tydelig kant. Jeg kan godt forstå hvorfor folk bruger de forskellige ting, så længe de bruger det med måde :) selvom jeg er ærgerlig over at skulle indrømme det, så kan det være flot hvis det er gjort ordenligt og gennemtænkt :)  

Hvis jeg en dag får en fej frisure, så ville jeg også ty til extensions. Eller værre endnu - PARYK! Alt i alt, så synes jeg at det gælder om at føle sig tilpas, så hvis det er de redskaber der skal til, så er det jo sådan det er :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar