onsdag den 7. september 2011

Tv-shop,

Org, for helved da også! Har taget mig selv i at bruge flere timer i dag på at finde denne billigt:

Jeg så den i Tv-shoppen, hvilket er et program jeg SLET IKKE skulle have lov at se. Kan bruge en hel dag på at sidde og forelske mig i ting derfra. Og min kæreste hader når jeg begynder; "nej se der, er det ikke bare smart?", "Nej se!! Se hvor hurtigt det går, sådan en frugtskærer skal vi da ha!", "Nej se.. Wauw.. sikke en six-pack var!! Og hun har bare sat med dimsen på!!", "..WAUW". Så når min kæreste er hjemme må jeg ikke længere se det. Men denne her, den er altså smart!! :D Så sidder man og flyver fra den ene til den anden side og så på et par minutter har man både trænet mave, baller og lår .. WAUW !! Men har kigget lidt på nettet og de koster mellem 1000-1500 kr. hvis man køber den brugt. Og hvordan skjuler man sådan en? min kæreste skal jo ikke se at jeg er faldet i!
Damn you tv-shop..

Er der nogen af jer der har prøvet den? Er bange for at lave et fejlkøb, det er alligevel ret mange penge .. Hvis ikke nogen svarer, så går jeg ud fra at det er fordi at i alle har travlt med at sidde og træne på jeres ab circle pro (det hedder den) og så må det jo være et tegn på at jeg skal anskaffe mig en d;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar